Чи можливо спроектувати, як буде виглядати світ через 100 років? (есе)
Якими винаходами нас вразять учені? А чому одразу вчені, у кожного є шанс створити щось незвичайне, те, над чим учений навіть ніколи і не замислиться.
автор: КУТЬЇНА Вікторія, студентка 4 курсу денної форми навчання спеціальності «Журналістика» Інституту філології та масових комунікацій Університету «Україна», місто Київ час видання: 2012
Використання інтернет-ресурсів у російських політтехнологіях
Розглянуто політичні комунікації партій, представлених у Державній думі Росії, за допомогою Інтернет-ресурсів, досліджено особисту активність політичних діячів у соціальних мережах, проаналізовано взаємозалежність використання соціальних мереж у політичній комунікації та популярності політика і порівняно особливості спілкування у web-мережі українських та російських політиків.
автор: Анна Данько-Сліпцова, аспірантка кафедри суспільно-політичних наук, глобалістики та соціальних комунікацій Університету «Україна» видання: Український науковий журнал «Освіта регіону: Політологія. Психологія. Комунікації» №2, 2012, час видання: 2012 адреса видання: http://www.social-science.com.ua/
Соціокультурна комунікація як генезис мовної особистості
У статті зроблена спроба проаналізувати теоретичне підґрунтя соціокультурного комунікаційного простору у парадигмі освіти, в контексті якої представлена проблема підготовки майбутнього педагога як мовної особистості. Подана характеристика соціокультурного дискурсу. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень проблеми соціокультури та її зв’язок із соціокультурною комунікацією як генезисом мовної особистості.
автор: Віктор Махінов, кандидат педагогічних наук, професор Університету „Україна” видання: Український науковий журнал «Освіта регіону: Політологія. Психологія. Комунікації» №2, 2012, час видання: 2012 адреса видання: http://www.social-science.com.ua/
Освіта та соціальні комунікації: пріоритети соціокультурної парадигми
У статті зроблена спроба проаналізувати пріоритети соціокультурної парадигми освіти, в контексті якої представлена проблема підготовки майбутнього педагога до особистісно орієнтованого виховання школярів. Подана порівняльна характеристика гуманістичної та традиційної парадигм вузівської підготовки педагога. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень проблеми соціокультури та показано її зв’язок із соціальними комунікаціями.
автор: Махінов В.М., кандидат педагогічних наук,професор Університету «Україна» видання: “Інформація і право”, № 1(1) / 2011, час видання: 2011
Теоретичні підходи до визначення соціокультурного комунікаційного простору у парадигмі формування мовної особистості
Про теоретичне підґрунтя соціокультурного комунікаційного простору у парадигмі освіти, в контексті якої представлена проблема підготовки майбутнього педагога як мовної особистості. Подана характеристика соціокультурного комунікаційного простору. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень проблеми соціокультури та її зв ‘язку із соціокультурною комунікацією.
автор: Махінов В.М., кандидат педагогічних наук, професор Університету “Україна” видання: “Інформація і право”, № 2(2) / 2011, час видання: 2011
Соціокультурний діалог як комунікативна система формування мовної особистості
У статті зроблена спроба проаналізувати пріоритети соціокультурного діалогу як комунікативної системи формування мовної особистості, в контексті якої представлена проблема підготовки майбутнього педагога до особистісно орієнтованого виховання школярів. Подана порівняльна характеристика гуманістичної та традиційної парадигм підготовки мовної особистості майбутнього фахівця. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень проблеми мовної особистості та її зв’язок із соціальними комунікаціями.
автор: Віктор Махінов, кандидат педагогічних наук, професор Університету „Україна” видання: Журнал «Освіта регіону. Політологія. Психологія. Комунікації» №1, 2012, час видання: 2012 адреса видання: http://www.social-science.com.ua/
Модель організації навчального процесу для самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій
У статті запропоновано модель організації навчального процесу для самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням у позааудиторних умовах майбутніми документознавцями з використанням «електронного кейсу» в рамках дисципліни «Ділова іноземна мова». Описано структуру «електронного кейсу» та надано методичні рекомендації щодо роботи з ним.
автор: Наталія Майєр, доцент, завідувач кафедри іноземної філології Університету «Україна» видання: Український науковий журнал “Освіта регіону. Політологія, психологія, комунікації”, 2011, №4
Українські політики та Інтернет (інструментальна функція)
Розглянуто політичні комунікації партій, представлених у парламенті, за допомогою Інтернет-ресурсів, досліджено особисту активність провідних політиків України в соціальних мережах та проаналізовано зацікавленість політиків у залученні Інтернет-аудиторії до політичного дискурсу.
автор: Анна Данько-Сліпцова, аспірантка кафедри суспільно-політичних наук, глобалістики та соціальних комунікацій Університету «Україна» видання: Український науковий журнал “Освіта регіону. Політологія, психологія, комунікації”, 2011, №4
Політики та Інтернет в Україні: повний оф-лайн
Характеризується Інтернет–простір України, Росії та США. Увага акцентується на визначенні рівня залучення Інтернет-ресурсів під час виборчої Президентської кампанії 2010 року та можливості Інтернету як одного із засобів політичної комунікації.
автор: Анна Данько – Сліпцова, аспірантка кафедри суспільно-політичних наук, глобалістики та соціальних комунікацій Університету «Україна» видання: Український науковий журнал “Освіта регіону: політологія, психологія, комунікації”
Культурні цінності політичної комунікації у ЗМІ
У статті характеризуються особливості політичної комунікації в Україні, взаємозв’язок культури політичної комунікації з культурою суспільства в цілому і в Україні конкретно.
автор: А.А. Данько-Сліпцова, аспірантка Університету «Україна» видання: Всеукраїнський науковий журнал „Освіта регіону: політологія, психологія, комунікації”, 2009, №2
Сіль на рану
Київську екологічну ситуацію значно погіршує багаторічне використання технічної солі для запобігання ожеледиці. Навесні, коли сніг розтане, соляний розчин вбереться у ґрунт, отруїть його і ще кілька місяців страждатимуть від такої «підгодівлі» дерева. Але це буде потім, зате сьогодні столичні водії без проблем можуть пересуватися містом.
автор: Скрипник Вікторія, студентка ІІ курсу Інституту філології та масових комунікацій
Ми повинні пам’ятати трагічне минуле, щоб вберегти наше майбутнє від ядерних катастроф
Двадцять п’ять років тому сталася катастрофа на Чорнобильській атомній електростанції – найбільша техногенна та гуманітарна катастрофа XX століття. Її наслідки досі не подолані, продовжують негативно впливати на здоров’я населення Україніи, Росії, Білорусі і, на превеликий жаль, будуть позначатися на здоров’ї наступних поколінь.
автор: Ігор Конвісер, професор Університету “Україна”
Інтелектуальний капітал українського суспільства
Сьогодні однією з наймогутніших рушійних сил розвитку цивілізації є творча діяльність людини. В сучасних умовах ефективність економіки, науково-технічний рівень виробництва, соціально-економічний прогрес залежать від обсягу накопичених суспільством знань та ефективності використання інтелектуальних ресурсів нації.
автор: Ігор Конвісер, професор Університету “Україна”
Роль світоглядних позицій у формуванні соціокультурної компетенції майбутніх вчителів засобами соціальних комунікацій
У статті розглядається проблема взаємозв’язку соціокультурної компетенції майбутнього вчителя та його світоглядних позицій, їх значення у професійній готовності студента. Уточнено зміст поняття “соціокультурна компетенція “, визначено складові компоненти соціокультури. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень проблеми соціокультури та її зв’язок із соціальними комунікаціями. Ключові слова: соціокультурна компетенція майбутнього вчителя та соціальні комунікації, світоглядні позиції, оцінно-ціннісні знання.
автор: Віктор Махінов, кандидат педагогічних наук, професор Університету „Україна” видання: Український науковий журнал “Освіта регіону. Політологія, психологія, комунікації”, 2010, № 4
Ситуація успіху: психолого-педагогічні механізми й етапи організації
Автор розглядає психолого-педагогічні механізми й етапи організації ситуації успіху. Ключові слова: ситуація успіху в навчальній діяльності, етапи організації ситуації успіху.
автор: Валентина Луценко, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української мови і літератури Університету «Україна» видання: Український науковий журнал “Освіта регіону. Політологія, психологія, комунікації”, 2010, № 4
Інтер’єр та організація діяльності сучасного офісу
Інтер’єр службових приміщень багато може розповісти про характер діяльності організації. Передусім, тому що він створює образ організації чи компанії. Загалом більшість ділових людей намагаються приймати партнерів у своєму офісі, тому що на “своєму полі” вони почуваються впевненіше. Тож кабінет, у якому приймають відвідувачів, повинен справити гарне враження. Поговоримо про основні правила організації діяльності офісу.
автор: Олександра Удовенко, студентка III курсу (спеціальність “Документознавство та інформаційна діяльність”) видання: Газета «Університет «Україна», №11-12, 2004 час видання: 2004
Рідну мову – в усі сфери життя
Нещодавно в нашому університеті відбулася міжвузівська науково-практична конференція. Тема її – “Документознавство та інформаційна діяльність: сучасні проблеми та перспективи розвитку”. Організатором конференції виступив факультет філології та масових комунікацій.
Одразу зазначимо: великі сподівання на належний рівень обговорення актуальних проблем та перспектив розвитку документознавства та інформаційної діяльності сповна виправдалися. Тематика і зміст доповідей, повідомлень були на досить високому рівні. Причому це стосується і більшості студентських виступів.
автор: Анатолій Урбан, видання: Газета «Університет «Україна», № 6, 2003
Світ, який не повинен загинути. Людина і довкілля: сучасний аспект
Світ, який оточує нас, дуже крихкий, ніжний, тендітний. І ламається він щоразу там, де грубо й жорстоко ставляться до живого, красивого і неповторного. Зберегти цей світ, охороняти його великі й малі частини – святий обов’язок людини-гуманіста і людини-творця. Кожна людина, як і вся людська діяльність, не лише не відділені від природи, а й є її частиною. Саме життя, подальше існування цивілізації змушує сьогодні гостро ставити питання про поліпшення охорони природи.
автор: Ігор Олександров видання: Інтернет-видання «Трибуна України»
З любов’ю до науки
Усі студенти люблять науку, адже тому вони і прийшли вчитися, до того ж іще обирали свій улюблений фах. Вони люблять науку конкретну, результативну. Якщо студент чи студентка обрали тему, яка їм до вподоби, якщо вони вміють над нею працювати, якщо ж іще й побачать опубліковану хоч і невеличку статтю, — тоді вони тягнуться до своєї теми, продовжують працювати над нею, аж доки не вичерпають її сповна.
автор: Ольга Пазяк, доцент, відповідальна за науку на кафедрі журналістики, видавничої справи та редагування видання: Газета «Університет «Україна», №6, 2002