Фаховий молодший бакалавр
за спеціальністю 242 «Туризм»
галузі знань 24 «Сфера обслуговування»
Кваліфікація: фаховий молодший бакалавр з туризму
Гарант програми доктор культурології, професор Степанова Олена Анатоліївна
Мета освітньої програми: надати теоретичні знання та практичні вміння і навички, достатні для успішного виконання професійних обов’язків за спеціальністю «Туризм» та підготувати студентів для подальшого навчання за обраною спеціалізацією.
Основні фахові компетентності спеціальності:
- використання сучасних інформаційних систем, технологій і прикладних програм формування, просування і реалізації готельно-ресторанних послуг; застосування систем управління базами даних у сфері туристичного сервісу;
- вільне володіння інформацією щодо видів та форм туристичних підприємств та особливостей їх діяльності;
- розуміння понятійного апарату індустрії гостинності та нормативно-правової бази регулювання туристичної індустрії;
- знання основних принципів розміщення готелів;
- готовність використовувати оптимальні технологічні процеси у виробництві готельного та ресторанного продукту (послуги), в тому числі відповідно до вимог споживачів;
- орієнтація в особливостях маркетингової діяльності в туристичному бізнесі;
- знання основних засобів і методів маркетингу і особливостей їх використання в індустрії гостинності;
- знання класифікації логістичних систем за різними ознаками, характеристики складської підсистеми в межах логістичної системи, організаційної структури логістичного підрозділу на підприємстві та видів дистрибутивних каналів і мереж;
- здатність знаходити організаційно-управлінські рішення, у т.ч. у нестандартних ситуаціях, готовність нести за них відповідальність.
Придатність до працевлаштування:
- організатор туристичної і готельної діяльності;
- фахівець із готельного обслуговування;
- фахівець із розвитку спеціалізованого туризму;
- фахівець із туристичного обслуговування;
- фахівець із організації дозвілля;
- фахівець зі спеціалізованого обслуговування;
- фахівець із організації побутового обслуговування;
- оператор автоматизованого розрахунку в готелі;
- адміністратор (господар) залу;
- ресепшіоніст;
- черговий (інші установи, підприємства, організації).